Mål 4 check.

Hoppade över mål 2 och 3 i rask takt.
Mitt mål 4 var att flytta från Norrfjärden vilket nu har blivit en verklighet.
Jag skrev ett nytt hyreskontrakt idag på en lägenhet i Degeränget.
Inflyttningsdatum är 1 december, så det är bara 2 månader kvar att bo i Norrfjärden.
Känns otroligt skönt att få flytta, behöver komma till något nytt, är så less på mitt gamla liv,
nu kan man ju cykla till jobbet, blir så mycket billigare.
Har tänkt mycket på detta.
Varför ska jag bo kvar i Norrfjärden, ingen hör av sig eller kommer och hälsar på.
Varje helg blir så otroligt jobbig, speciellt när det blir kallt och mörkt.
Blir jag sällskapssjuk när jag bor på Degeränget kan jag ju gå ut på krogen utan problem.
Lägenheten som jag bor i i Norrfjärden är sliten och det drar mycket runt fönstren. Förra vintern frös jag mycket, det blir otroligt golvkallt.
Ett plus på den nya lägenheten är att jag har en ganska stor balkong, vilket jag gillar.
Vad som är bra med att flytta är att man slänger en massa saker som man samlat på sig.
Kommer att kasta allt onödigt som jag har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0