Dating på Internet

Har testat dating på Norrlandskontakten.
Skickat 200 mail och ett svar av en som redan var upptagen.
Ingen bra svarprocent.
Kan det bero på att jag har en dålig produkt att erbjuda, vem vet.
Har iallafall kommit på att detta inte är nåt för mig, är alldeles för dålig på att marknadsföra mig själv.
Det är svårt att prata om sina bra sidor, då man inte vet hur andra uppfattar en själv.
Så jag tog och la ner det hela. 
Träffar man nån så händer det väl annars så får man fortsätta att leva som ungkarl.
Kärlek verkar inte vara min starka sida, ska jag vara ärlig så är jag nog ganska kass på detta.
Skulle dock inte vara helt fel att få bli riktigt kär nån gång.
Förhoppningsvis så blir det nättre när jag gått ner ännu mer i vikt, kanske blir man mer attraktiv.
Kan nog behövas.
Jag ska försöka ta mig ut lite mer och träffa folk, för det kommer nog inte nån pingla och ringer på i lilla Norrfjärden.
Funderar på att flytta in till Piteå, ska ställa mig i bostadskö, så får vi se vad som händer.

Har varit och sett Piteås damer mot Göteborg. Förlust med 3 - 0 . Men det är i alla fall kul att se allsvensk fotboll i lilla Piteå.

I morgon jobb på Summergames. Ska träffas Arbetsförmedlingen på torsdag, hoppas att jag får förlängt, annars slutar jag 30 september. hoppas att jag får fortsätta.
Jag gillar att vara där och har bra arbetskamrater.
Det är också ett jobb som passar för mig, träffar många nya spännande människor.
Vem vet, kanske jag träffar nån kvinna där, det är mycket folk som man träffar när man jobbar med Summergames .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0