Tankarna fortsätter .........

Har lämnat allt om 90-års jubilleet bakom mig, det är ingen ide' att hetsa upp sig för saker som jag inte kan påverka.
Varför ska jag slösa energi på saker som bara blir till en negativ energi för mig själv.
En av orsakerna till att jag mår så bra, är att jag lärt mig att välja bort energitjuvar.
Med energitjuvar menar jag personer och saker som får mig att må dåligt.
Men det som nu är mina energitjuvar kanske inte är det i framtiden, men just nu tänker jag i första hand på mig själv.
Förmågan att välja bort energitjuvar har jag lärt mig under senaste halvåret, och det har fungerat förträffligt för mig.

Jag mår jättebra, ska flytta snart, förhoppningsvis så får jag fortsätta på Piteå Summergames.
Jag ska träffa Arbetsförmedlingen på fredag och förhoppningsvis erbjuds jag provanställning i 6 månader.
Jag trivs förträffligt bra på PSG, omväxlande jobb och härliga arbetskamrater. Det är faktiskt ett jobb som passar för mig, jag gillar att organisera och arrangera olika saker.
Excel är min bästa vän.

Klockan är nu 06.00 på söndag morgon och jag har hunnit packa ner saker inför flytten i en timme.
Jag ska sedan stryka mina gardiner och städa ur förrådet, resten av dagen är räddad.
Har snart packat klart, så jag skulle kunna flytta redan i morgon, fast det är 1 ½ vecka kvar,
tills jag får flytta in.
Ska bli härligt med en nystart i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du är besviken. Du var min tränare för längesedan, en riktigt bra sådan. Att nif inte behandlade dig så som du förtjänar gör även mig besviken. hoppas du fortsätter inom idrottrörelsen, där är du en riktig eldsjäl. Mvh Emelie Larsson

2012-01-20 @ 11:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0