Borttagning av agrafferna.

Torsdag 12 maj nu har jag varit och tagit bort agrafferna, men det kändes kopnstigt vid ett av såren, det var hårt runt ikring. Jag frågade sjuksköterskan vad det kunde vara men hon sa att det var vanligt med att det var hårt runt såren och det var nog blod som samlats där.
Efter kl.17 när jag satt vid TV och såg hockey såg jag att det var lite blod på min T-shirt. Gick in i köket och kollade, det blödde ymnigt, så jag tog lite papper och torkade. Sedan tryckte jag lite försiktigt runt såret och då fick jag en riktig chock. Det sprutade ut en massa blod. Jag torkade upp blodet men det blödde ymnigt. Jag plockade fram lite förbansmaterial och lade ett tryckförband. Det slutade blöda och hårdnaden runt såret försvann, det var tydligen en blodansamling, som jag tryckte ut. Kändes betydligt bättre. Jag gick och la mig tidigt och sov som en stock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0