2 dagar kvar till operation

På torsdag 5 maj kl.07.00 läggs jag in på Sunderby sjukhus för gastric-by-pass operationen. Eftersom jag ska vara där så tidigt så åker jag upp redan på onsdag eftermiddag och sover på Patienthotellet. Som tur är så spelar Sverige mot USA i Hockey-VM på kvällen, så jag har något att tilla på. Sedan på torsdag kväll är det ju semifinal i melodifestivalen och den ska jag titta på.
Hittade en bild på hotellrummet och det ser ju helt ok ut.




Ska iväg kl.08.30 idag och ta blodprover inför operationen. Sedan är det bara att invänta Komfortbussen kl 15.10 på onsdag.

Jag var och fiskade id i lördags 30 april och det gick riktigt bra 22 idar och den största 1 850 gr. Var sedan iväg på söndag, men då var det sämre bara 6 idar, den största 2 030 gr. Det var riktigt kallt med nordliga kalla vindar och solen lyste med sin frånvaro.
Jag passade på att fiska för jag vet ju inte när jag kan börja fiska igen efter operationen. Jag ska dock passa på att flytta båten innan operationen. Det blir att börja fiska i Fjörn efter gädda, har bestämt att jag ska ta mitt personliga rekord för gädda i år. (8 801 gr)




Kommentarer
Postat av: Jennie W

Lycka till, blir nog inte så mycket tv för dig på torsdag kväll jag var på uppvaket ett dygn men dom kan ju ha ändrat.

2011-05-04 @ 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0