Provdax

Idag ska jag på vårdcentralen och ta prover inför operationen. Känns jävligt skönt att det börjar närma sig operation. Fast ska sanningen frem så pirrar det lite grann, men det låtsas jag ingenting om. Hmm är ganska bra på att inte visa när jag är nervös, har haft mångårig träning på detta som handbollstränare. Sedan fär jag se när jag får kallelsen till Kirurgen i Sunderbyn. Hoppas att det blir så snart som möjligt. Så fort jag får beskedet att jag ska till Sundebyn, beställer jag min Allevo-kur.

Jag har sök jobb på Piteå Kommun, Kultur och Fritid som Fritidskonsulent. Jag tror att det blir svårt, jag har åldern emot mig, och ingen Fritidsvetenskaplig utbildning.
De kvalifikationer som efterfrågades var fritidsvetenskaplig utbildning, fritidsledarutbildning eller annan likvärdig utbildning, samt goda datakunskaper. Som sagt var har jag ingen liknande utbildning, men anser mig ha goda datakunskaper.
Det efterfrågades om intresse inom idrotts och föreningsområdet, gärna med föreningsbakgrund. Här är ett område där ingen kan slå min erfarenhet. 39 år i föreningslivet, som tränare, sektionsledamot, jobbat i 13½ år som kanslist på Norrfjärdens IF, 10 år i Norrbottens Handbollförbund styrelse.
Det efterfrågade om stor servicekänsla, då arbetet innebär mycket kundkontakter.  Här anser jag att min erfarenhet av människor, kontakter med andra klubbar, som jag jobbat med som ledare väger tungt.
Det sista som efterfrågades var om man kan arbeta självständigt i grupp, är effektiv och har lätt att uttrycka sig i tal och skrift. Ytterligar en sak som jag jobbat med i 39 år, så jag anser att jag är väl kvalificerad i 3 av de fyra saker som efterfrågas.
Jag har inga högre förväntningar men jag har i alla fall sökt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0