?

Har fortfarande svårt att förstå att operationen närmar sig. Var hos läkaren i onsdags och hon sa att jag var bokad att få träffa Kirurgen i Sunderbyn under mars månad. Kanske jag får opereras innan valborgsmässoafton. Ju tidigare dessto bättre. Håller på med att ställa in min hjärna och min kropp på Allevo-kuren. Ska beställa på Internet,            4 veckors kur kostar 1 170 kronor.
Fika har ju varit min störst svaghet, så nu ska jag inte fika förrän till midsommar, eller när jag kan börja äta vanlig mat igen. det är knappt 2 veckor tills jag ska träffa Diabetessköterskan och väga mig och ta prover inför mötet med Kirurgen. Det gäller ju att blodtrycket är ok, annars har alla andra prover varit ok, så det är blodtrycket som oroar mig mest.
Dedt kommer att bli intressant att se hur mycket jag går ner med Allevo-kuren. Ska försöka lämna en rapport hur det går varje måndag från det att jag träffat Kirurgen.
Det blir bara roligare och roligare att träna i varmvatten bassängen. Ska ju försöka träna 5 gånger per vecka, i den mån det går.
Ser fram emot den största förändringen hittills i mitt liv. 16 april har handbollen sin ledarträff på Folkan, då måste jag dit men jag kan ju inte äta, eftersom jag nog går på Allevo-kuren. Men man kanske träffar några snygga singeltjejer, hahahaha.
Har bestämt mig för att inte fira min födelsedag 16 mars, utan istället fira när jag väger under 100 kilo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0