Vilken vecka.

Först fick jag svaret på mina prover från Sunderbyn, och dom var bra, vilket kändes skönt. Mår alldeles förträffligt just nu och man kan väl säga att GBP operation har överträffat mina förväntningar.
Vilken otrolig vecka det har varit, jag gillar ju värmen och man har fått chansen att bli lite brun.
Var i torsdags och fiskade i 3 ½ timme i strålande sol och totalt vindstilla. Jag hade ett riktigt rejält napp men efter 4-5 minuter så släppte fisken.
Har börjat med ett nytt fiskesätt för att få stor abborre och igår var det första riktiga testen, det var inte så bra om man ser till mängden, jag fick 3 abborrar, men vilken abborre jag fick.
Den första var på 200 gr, den andra var på 450 gr men den tredje var en bamsing på 980 gr. Jag måste dock förfina mina tackel samt min teknik, så det kan bli en riktigt kul sommar.
Ska försöka slå mitt personliga rekord för abborre som är 1 500 gr.
Livet är underbart just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0