Nu börjar snart det roliga.

Till helgen spelar vi sista träningsturneringen för A-pojkar, sedan börjar det roliga. Vi ska spela pojk-SM 3 - 4 oktober i Bollstbruk samtidigt som herrarna har seriepremiär i Malmberget. Synd att man inte kan vara på 2 ställen samtidigt. Hallen är fortfarande långt ifrån klar, men det är inte så dammigt som förra veckan.
I förrgår köpte jag en yoghurt som heter Activa och ska vara bra för magen och öka förbränningen, den var faktiskt ganska bra. Man ska äta den på morron vid frukost. Ett litet tips, testa den.
Var på massage igår för mina vader och lårmuskler och efter att har varit igång hela dan, följde med brorsan till Luleå, där vi gick mycket, plus 3 timmar på handbollsträningen, så fick jag en massa värk i vaderna.
Det satt i sig en par timmar, räknade med en tung natt med en massa senadrag, men jag klarade mig.
Har skaffat mig en luftmadrass innan vi ska till Bollstabruk, 50 cm hög, med dubbla madrasser, så om en går sönder fungerar den andra, som tur är medföljer en elektrisk pump.
Ska på möte på torsdag med AF och försäkringskassan, för att börja arbetsträna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0