Ingen träning

Det blev ingen träning igår eftersom jag var dit och kollade och de fanns inga mål, sedan pratade jag med en kille som sa att det skulle ta till 1 oktober innan vi skulle få komma in i hallen. Jag ställde in träningen men sedan fick jag besked att målen var på plats och att vi kunde träna där, blev lite sned på killen som sa att vi inte skulle få träna där.
Ikväll är det föräldramöte med pojkar och flickor 02:s föräldrar, sitter nu och gör iordning allt material som jag ska ha med mig, även till sektionsmötet.

Förra onsdagan var jag på Vårdcentralen och lämnade prover, allt var ok men jag ska kollas upp varannan månad samt kolla blodtrycket varje månad.
Däremot måste jag gå ner i vikt, sommaren är inte bra för mig så nu så ska jag göra en kraftansträngning. Enligt proverna som jag skickat till Sunderby Sjukhus så har jag ingen allergi.
Men för jävulen jag sväller ju som om jag hade fått flera getingstick. Har ju redan haft 2 kännningar, en torsdag natt då det började svälla i mungipan, och en måndag natt då tungan började svälla. Tur jag hade fått tabletter mot allergi. Båda dagarna hade jag ätit hallonfil och frostiga flingor, har skrivit ner vad det innehåller. Jag skriver ner vad jag äter varje dag för att kunna se vad jag ätit när jag får en allergireaktion. Samtidigt hjälper det mig att gå ner i vikt.
Jag var hos sjukgymnasten igår, vinkeln mellan lår och vadben är 19 grader på höger ben och 10 grader på vänster. Har själv kommit på att det ger bättre resultat om jag stretchar på mjuk underlag, musklerna blir mindra spända då. Trodde aldrig att jag skulle säga det men finns det nån som vill ha lite benmuskler, jag har alldeles för mycket. Det gör ganska ont när jag stretchar ut vad och lårmusklerna, men det får jag stå ut mad. En biverkning av stretchingen är att jag får senadrag i stor sett varje dag. Nu förekommer jag en kommentar som jag vet skulle komma. Jag vet, jag är ett senadrag, hela jag.
Går bra på Facebook, 63 vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0