Första träningen.

Tränade för första gången i hallen igår, eller ska jag säga arbetsplats, det gick att bedriva träning men det var dammigt och skitigt på golvet och i det omklädningsrum som vi använde.
Hallen kommer dock att bli jättefin, fina färger samt att golvet var kanonbra. Jag gjorde första målet på det nya golvet.
jiippiee Fast målet var tomt och jag är ju ingen storskytt precis, så det var väl därför som jag gjorde mål.
Det blir tungt i Robertsfors i helgen, vi åker med 15 spelare men 3 är skadade. Vi kommer att rulla runt på spelarna hela tiden, resultatet för oss är inte viktigt det som är viktigt är att är att vi får spelet att fungera. Konditionsmässigt är det nog mindre problem, vi är bra tränade.
På lördag spelar vi mot Bodens BK som vann Div.3 i fjol,
Brännan som förlorade i kvalet upp till div.1,
Sikeå SK som blev nerflyttade från div.1.
På söndag spelar vi mot Malmberget som kom 2:a i serin men tackade nej till div.2
Sedan spelar vi prestigematchen mot Strömnäs GIF, som också spelar i div.2.
På pappret så ska vi förlora alla matcher, men vi får se. Under så många matcher så gör man minst en kanonmatch och en bottenmatch.
Ska tvätta och städa på eftermiddagen, hmmm måste kolla med Jennie om hon fixat med kontaktannonsen, fast det är ju lite kort om tid hihihi.

Kommentarer
Postat av: Observant

Boden vann väl div 3 akko??? :)

2009-09-11 @ 09:15:52
Postat av: jennie

Säg bara till så kan jag kladda ner nåt :)

2009-09-11 @ 17:14:12
Postat av: Mats

Kladda ner låter konstigt

2009-09-11 @ 18:07:20
Postat av: jennie

Ja ja det kanske det gjorde men det beror bara på ens fantasi :)

2009-09-11 @ 19:36:00
Postat av: Mia

Tänkte bara lämna ett spår nu när jag ändå är här och kikar. Lägger in adressen så jag kan kika in här fler gånger

2009-09-12 @ 00:10:18
URL: http://miaochbarna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0