Ännu en helg i handbollens underbara värld.

i helgen har vi haft länslagsläger för pojkar 94 i Boden. Vi har bott på Helikopterskolan och tränat i Boden Arena, en fin anläggning. Nästa läger är i november i Norrfjärden.
Till helgen ska jag med herrarna till Robertsfors och spela Åekis Cup, 5 matcher på 2 dar, stentufft.
I på onsdag ska jag ha möte med 02:ornas föräldrar kl.18.30 och kl.19.15 sektionsmöte.
Vi har blivit lovade att få börja träna i Norrfjärdens sporthall i morgon men jag ska dit och kolla hur det ser ut i morgon kanske får vi ställa in träningen.
Var förbi Micke och Jennie i kväll och Jennie övertalade mig att pröva på Facebook, lättledd som man är, så ska jag testa i alla fall, man kan ju hoppa av om man vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0