Vem är din förebild?

Jag ska hjälpa dig att ta reda på vem som är din förebild.
Välj ditt favorit nummer mellan 1 - 9.
Multiplicera med 3.
Lägg till 3.
Multiplicera med 3 igen.
Du har nu ett 2 siffrigt tal.
Pluss ihop de 2 siffrorna med varandra.
Kolla nu med ditt tal vem som är din förebild enligt listan här nedan.
1. Albert Einstein
2. Nelson Mandela
3. Gud
4. Bill Gates
5. Barack Obama
6. Abraham Lincoln
7. Brad Pitt
8. Arnold Schwartzenegger
9. Mats Ahlqvist

Jag vet, jag har den effekten på folk.  Om du jobbar och sliter tillräckligt med vilja kan du också bli som jag.
Tro mig!
P.S. Sluta med att byta siffra. Jag är din idol, tro mig.

Ikväll kommer Micke, Jennie och pojkarna hit för att äta lite tårta. Jag var ju borta i Boden i måndags när jag fyllde år så det blir en trevlig kväll, med full fart. På lördag blir det handboll hela dagen, ska kolla på UDM för pojkar 94 inför uttagningen av Norrbottens Länslag. Fast vi har ju ganska bra koll så när som på några spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0