Ta eget blodtryck.

Pratade med min läkare idag angående mitt blodtryck. Jag har ju börjat med en extra blodtrycksmedicin och ska kolla blodtrycket på måndag och fredag på Vårdcentralen. Där har man ett rum så man kan ta blodtrycket själv vilket gör att maninte behöver boka tid för att kolla blodtrycket.
Hon sa också att jag kommer att sövas under operationen, undrar vad dom ska göra med mitt knä. Men jag längtar ändå till att få operera knät.
Igår på träningen så ställde jag mig i mål, när vi spelade med skumboll och nu for knät igen i sidled. Operationen är ett måste, jag kan inte gå omkring så här.
Har laddat hem Kevin Borgs  nya skiva "The Beginning". Hittade direkt 2 nya favoriter. 
"Paint it black" och "A hundred different ways" är kanonlåtar.
Har idag börjat att använda Spotify en gratistjänst där man kan göra egna spellistor och lyssna på bra musik. Alla låtar som finns på topplistorna finns där, det fungerar ganska bra.
Har gjort en spellista som jag kallar "Power Party Crusher" med bra låtar i min smak.
Man ska kunna skicka spellistan till andra som har spotify men det fungerar inte än, jag har testat med andra listor från bloggar. 
Det är synd hade tänkt lägga ut min lista på bloggen men jag avvaktar tills jag vet att det fungerar till 100%.
Testa Spotify är inte så dumt.

Historia 1. - Varför ramlar de där ungarna hela tiden? - De är ju trillingar!
Historia 2. - Jag har så ont i magen. Kan det vara ostronen jag åt igår? - Ja, de kanske var dåliga,
men det brukar man se när man öppnar dem. - Öppnar dem????
Historia 3. Lilla Anna kommer första dagen till skolan. - Träbänkar! och detta ska vara första klass?
Historia 4. - Tänk idag har vi varit gifta i tolv månader. - För mig känns det som ett helt år.

Kommentarer
Postat av: Micke B

vilka ungar som alltid spottar,bry dej inte om det dom e ju tvi-llingar,,,,,,ett alken skämt eller???pyromanens barn måste väl vara fyr-lingar då,,,,fy fan vilken låg nivå på dom va ;-)

2009-03-13 @ 08:52:47
Postat av: Ekka

Ett acko skämt till. Bordellmammans ungar måste väl vara sex-lingar.Snacka om låg nivå ha ha

2009-04-10 @ 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0