Ny medicin.

Jag har pratat med min läkare på morron angående mitt höga blodtryck. Jag kommer att få en ny medicin som förhoppningsvis ska fungera bättre. Hoppas att den verkar snabbt, om den fungerar så kommer jag att få operera mig i april. Hoppas verkligen att jag får operera eftersom mitt knä bara blir sämre och sämre. Det vill hela tiden vika sig utåt vilket gör att man blir extra försiktig.
Nu är det bara 2 dagar kvar till Lilla VM, fan vad jag längtar.
Sedan gör ju det vackra vädret att man mår extra gott just nu, på 2 månader finns ingen snö kvar, va härligt att få böja fiska Id och Gädda.
Har lite betänkligheter med Guldklubben, om jag ska rapportera in fisk eller inte, blev lite sned av att jag inte fick min id registrerad fast jag hade vägt in den. sedan skulle man ringa till Älvsbyn hos Ulf och rapportera in. Jag var ju en av grundarna i Guldklubben och hela tiden har det varit så att när man vägt in fisken så blev den samtidigt rapporterad. Det borde ju vara en självklarhet att göra på detta viset, vilket vi har gjort i 15 års tid, nu blev det helt plötsligt ändrat. Jag glömde ju att ringa in delvis av att jag inte tänkte på det och samtidigt var jag inne i en djup depression där det värsta för mig var att ringa i telefon.
Jag får väl se om jag rapporterar in någon fisk, som jag känner det nu så kommer jag inte att göra det, men som sagt man vet ju aldrig, jag är ju inte sämre människa än att jag kan ändra mig.

Här är en bild på min fina Id som vägde 2 478 gram.
2 478 gram



För att även Totto ska bli glad och fiskesugen så visar jag hans personrekord på gädda

8 850 gram tror jag den vägde.
8 850 gram

Lite fiskesugen blir man när man ser dessa bilder.

Visar också lite bilder från A-pojkarna som jag tränar














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0