Nu är jag förbannad. Min båt är stulen.

Jag och Idkungen skulle flytta min båt idag från Porsnäsfjärden, till vårat abborrställe. Jag skulle fara före och ösa ur båten innan vi skulle flytta den, det hade ju regnat ganska bra idag.
När jag kommer ner till Fjörn är bara håven kvar. Någon JÄVLA IDIOT HAR STULIT MIN GAMLA SKABBIGA THERI.
Båten är röd på utsidan och vit på insidan.
Den är gansa mycket lagad under och när man går i den så sviktar durken.
Jag ser 2 senarier, antingen är det några ungdomar som har tagit den på jävulskap eller så är det någon som behöver en båt till sjöfågeljakter. Det är inget större värde i båten men den flyter i alla fall, så den som har tagit båten tjänar inga pengar på att sälja den.
Jag blir så förbannad, först så stal någon nummerplåtarna på bilen, och nu min båt.

Nu är hela jävla sommaren förstörd, jag hade sett fram emot att få meta abborre och det verkar ju bli bra väder i minst en vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0