Sommaren är kort

Känns som att sommaren är över när vi har haft höstväder i helgen. Det har varit svinkallt, har varit tvungen att ha fleecen, det brukar man ju inte ha under sommaren.
Ska och fiska i Nävertjärn i morgon, det har varit premiär i helgen, så det borde ju finnas kvar lite fisk tycker man, kanske jag kan få någon, "ACCO får fisk".Kommer med en rapport i morgon.
Har fortfarande sviter efter förra fisketuren till Gäddtjärn i Koler då jag höll på att bli av med mitt favotitspö, när jag skulle skynda mig att ta tag i spöt fastnade min fot i en trädrot och det vreds till ganska rejält.
nu känns det ganska bra i knät men I kansche klååssa mä en gaang dell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0