Svårt att skriva

Det är ganska svårt att skriva något meningsfullt varje dag eftersom jag mest sitter hemma på grund av mina smärtor i revbena. Jag var i måndags hos sjukgymnasten och fick strömbehandling för mina revben, det var faktiskt ganska bra, men sedan ville jag att hon skulle kolla min rygg, för det känns som om några kotor är ur led. När jag låg på massagebänken så tryckte kanten på mina revben, så när hon tryckte till mina kotor i ryggen så gjorde det så otroligt ont i revbena. Efter behandlingen så fick jag sitta i 15 minuter innan jag tordes gå, jag blev rejält yr. Så här i efterhand så skulle jag inte ha bett henne trycka till koterna i ryggen, smärtan var inte värd resultatet. Jag hade svårt att ta mig från Vårdcentralen på grund av att jag kände mig yr, det var lite obehagligt. Det blir långsamt bättre i ryggen, men det kan ta några veckor till innan jag blir bra. Det värsta är att det går inta att ligga och sova, jag får sova i fåtöljen istället. Skulle tippa att jag sover mellan 1 - 3 timma per natt. Jag ska tillbaka på fredag för mer strömbehandling, men då blir det ingen övrig behandling av ryggen, jag vägrar att uppleva den smärta som jag hade sist.
Jag återkommer om det händer något speciellt eller att smärtan släpper. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0