Ont

Det är ingen lek att ha brutit revbenen, det värsta är att ställa sig upp från stolar eller TV-fåtöljen, för att inte tala om när man ska upp ur sängen. Jag har kanske sovit någon timme inatt men känner mig ganska trött just nu.
Håller på att ladda ner Monty python´s Kapten Gulskägg, havets fara. Det är en film som passar min humor ganska bra.
Det blir att se några filmer när man är så fåliijt som i jär.
Har inte varit på träningen idag och kan nog inte heller fara på tisdag.
Såg småkronerna vinna semifinalen men jag glömde av att jag hade ont i revbenen så jag skrek till när Sverige gjorde
1 - 1. Fy fan vad det gjorde ont, får jubla tyst i fortsättningen. Har också nyst 2 gånger, det kändes ganska rejält. Få se om man kan sova nå inatt, hoppas det.
I morron natt är det vm final för småkronerna, eftersom jag inte sover så mycket så är det lika bra att sitta framför Tv.

Kommentarer
Postat av: jennie w

Hoppas det blir bättre snart, har du inga rejäla värktabletter så att du får sova i allafall?



Krya på dig

2009-01-04 @ 20:52:46
Postat av: Mats

Värktabletterna fungerar bara om jag ligger still, så fort jag rör min högra sida gör det ont.

2009-01-05 @ 10:00:19
Postat av: StefanWEEI

Hoppas du får en bra måndag :)

2009-01-05 @ 10:01:17
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: alva♥

Hejsan!

Har du haft en bra dag? ( :

Brukar du läsa min blogg eller prenumererar du på den? Om du gör det så lägger jag också till dej på bloggkoll också,!

Ha det bra.., ( :

2009-01-05 @ 10:04:32
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0