Har sovit lite grann

Inatt har jag kunnat sova lite grann, men har vaknat typ varje halvtimme, men det börjat bli lite bättre, kan röra mig lite mer men det värsta är att ta sig upp ur sängen, samt upp ur fåtöljen.
Nu ska jag spela lite Command & Conquer och sen ska jag se Monty Python´s Gulskägg, såg halva igår, jag bränner inte ner den efterson den var textad på norska, jag ser den på datorn. Ekka och Kikki var och hälsade på igår, drack kaffe och småpratade, Ekka lyckades att får mig att skratta rejält, det gör ju ont att skratt. Ekka såg riktigt skadeglad ut.
har laddat ner några ljudfiler om avslappning, kanske man somnar lättare då. Hostade just till, fy fan vad det gör ont, men som sagt det är på bättringsvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0