Festen 14 februari.

Festen på Folkan är flyttad till 14 februari p.g.a. golvet i Folkan renoveras 2 - 8 februari.  Inbjudan finns på http://www4.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=247793
BLACK & YELLOW PARTY ! Nu är det dags för fest igen... Lördagen den 14 februari Vi drar igång kl:19.00 i FOLKETS HUS I NORRFJÄRDEN
MENYN
 * HELSTEKT FLÄSKFILÉ MED ROSÉPEPPAR-BEARNAISESÅS
* POTATISGRATÄNG
* SALLAD & BRÖD
* EFTERRÄTT - GULSVART RULLTÅRTSBAKELSE & KAFFE
Pris:200kr
Man anmäler sig till festen genom att betala in på Norrfjärdens IF bankgironr: 5930-5300.
Märker inbetalningen med ert namn och BLACK & YELLOW
klädsel: valfri , men tänk på teamat BLACK & YELLOW!!! OBS! SISTA ANMÄLNINGSDAG ÄR 9 FEBRUARI !
Har du frågor... kontakta Ulrika 200718 eller mobil 070-5864292
Var i måndags på röntgen av knäna. jag skulle få besked inom några dar. 2 dar senare fick jag ett brav där jag hade fått en tid tisdag 27 januari kl.09.50 för att träffa läkaren på ortopeden för att diskutera ev. operation. Jättebra nu kanske jag får till mina knän och slipper gå med krokiga ben. Var även på ögongenomlysning i går och fick även där en ny tid, även det på tisdag kl.13.20, ska kolla upp mitt högra öga har eventuellt starr. Även det är bra har gått alldeles för länge med detta men nu har jag tagit tag i detta. Det blir en heldag på Lasarettet på tisdag.
Genomgår just ny en helrenovering. Längtar efter att kunna börja promenera Rövelrundan för första gången.
Sedan om det blir operation och synen blir bättre är ju en höjdare.
I tisdags var första gången som jag var på sporthallen sedan i julas. Vi spelade seriematch mot Öjebyn med A-pojkarna.
I träningsmatcherna har vi förlorat båda gångerna men nu vann vi med 29 - 16. Det behövde vi inför Lilla Vm. Det ser bättre och bättre ut på träningarna, vi behöver bara finslipa några små detaljer.

Kommentarer
Postat av: jennie

Du är UTMANAD

2009-01-30 @ 08:38:28
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0