Fulltecknad höst

Bara en liten kommentar till det här med kärleken. Jag fick en fisk i helgen när vi var till Stortjärn så det kanske har vänt, så Jennie och Syrran inte behöver vara så oroliga.
Det kommer att bli en hektisk höst med handbollen, det ska bli jättekul, med många matcher, eftersom jag tränar både Norrfjärdens IF:s A-pojkar och herrar samt Norrbottens länslag pojkar - 94.
Till helgen ska jag till Härnösand för en tränarkurs samtidigt som herrarna spelar mot Bodens BK, Sikeå SK och Alta IL från Norge.
Helgen därpå spelar herrarna DM i Boden.
Länslagsläger i Boden
Åekis Cup herrar
Ledig helg
Hornskroken Cup i Boden A-pojkar
Pojk-SM i Ramvik
Sedan börjar seriespelet med matcher varje helg fram till jul.
Det är något speciellt med matcher, man är nervös, focuserad, får en adrenalin kick, jag gissa att handbollen är min "drog".
Några bilder från helgen i Stortjärn.

Vacker bild i solen



Jag och Jesper blev inspirerade av Ernst Kirschsteiger och gjorde en gubbe som var lik honom. Sedan gjorde vi en båt av bååkaveen, satte Ernst i mitten som kapten på skutan med ett segel av en våtservett. Båten döptes till Ernst under högtidliga former, hihihi.



Vilken grillglöd



Middagen på lördag
Sugga filé med wokgrönsaker och stekt potatis, mmm


Kan det bli vackrare, en kvällsbild från Stortjärn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0