Vilken dag

Vilken underbar dag det var i lördags. Var förbi Micke och kollade på när dom höll på att spika ihop takstolarna. Erik och Olle trände längdhopp och spelade kula med Farmor som assistans.




Senare när jag kom hem så kom Braghe och Anki på besök. Dom skulle till IKEA i Haparanda på söndag och frågade om jag ville följa med, såklart jag ville.
Vi åkte kl.08.20 från Norrfjärden och var framme efter 10.00. Det var trevligt och nu har jag ju varit till IKEA som alla andra.
Tog ett kort på lampavdelningen.


Nästa gång när jag ska dit så vet jag vad jag vill köpa.

Kommentarer
Postat av: Jessica (AirSpirit83)

Jo, jag har hört av mamma att ni for till IKEA i söndags. Jag hade också vilja åka med :( Trist att man inte var hemma då. Har du förresten spanat in det lilla videoklippet jag har på min blogg på Snösiskan. Rätt söt fågel, men vi har ingen aning om varför den var så tam.



KRAMAR Brorsdottern Jessica

2009-04-27 @ 21:06:55
URL: http://minytajustnu.blogspot.com
Postat av: Jessica (AirSpirit83)

Glömde säga att det var trist att du inte lyckades få kort på morsan och farsan :D Vet att de inte gillar att vara med på kort, men det skulle ha varit kul om du hade lyckats ;) Men kul att se en rätt nytagen bild på Faster Els-Marie :D

2009-04-27 @ 21:09:19
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0