Redan hemma

Otroligt, jag är redan hemma från sjukhuset. Det känns mycket bättre än tidigare, ganska mycket värk men det är ju en högre form av njutning, lol.
Jag hade en benutväxt i skålen som knäkulan ska ligga i. Den har dom fräst bort, det är väl den enda fräs jag får, lol.

Sedan har en massa brosk tagits bort, kolla bilderna nedan. Här skrapar man bort brosk.
.

På denna bild ser man hur mycket brosk som har legat i vägen i knät samt lite av den del som frästs bort.



Denna bild är från an annan vinkel, ser ganska bra ut eller.




Om man ska vara riktigt rolig så kan man säga att jag fräst ner utväxten ovanför kulan. Jag har fått kraftiga värktabletter "Tramadol" som är ett morfinliknande preparat.
Njut av bilderna, man kan säga att jag ser bättre ut invändigt än utvändigt, lol.





Kommentarer
Postat av: Micke B

tro mig du ser bättre ut utvändigt,för det där ser inte nice ut bläääää

2009-04-08 @ 12:11:08
Postat av: Mats

Tack, det säger du bara för att vara snäll lol

2009-04-08 @ 12:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0