Operationsdax

Det är snart bara 3 timmar innan jag ska operera mitt knä, Jag har faktiskt sovit gott vilket känns skönt, jag är faktiskt inte orolig för min opreration, bara förväntansfull. Det som är mest spännande är hur det kommer att kännas efteråt, hur mycket kan jag räta ut benet, samt få veta vad dom har gjort för någonting inne i benet.

Har haft en riktigt bra helg, vi var nere på Sundsvalls Cup med A-pojkarna. Vi kom på 5:e plats efter att ha förlorat i kvartfinalen i A-slutspelet. Vi gjorde en bra turnering, förutom första matchen då vi var riktigt dåliga mot Brännan.
Det var inte så bra för mina knän att gå på betonggolv hela dagarna. Förutom värken i knäna blir vaderna stenhårda
av att gå på det hårda underlaget.
Det var undarbart att bada badkar på hotellet lördag kväll, jag hade kunnat ligga kvar hur länge som helst.
Träffade Daniel, Åsa och barnen Thea och Daniel Jr. Junior såg jag för första gången och han var inte rädd för mig konstigt nog, han såg nog att jag är den snällaste killen på jorden, lol.

Ska gå och desinfisera mig snart, det vill säga duscha. Jag fick hämta speciell schampo och svampar som jag ska använda när jag duschar, man får inte använda vanligt schampo eller tvål. Igår när jag duschade jag för första gången med desinfiseringen och det kändes friskt och skönt men jag fick lite i ögat och det sved ganska bra.

Tack för mig för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0