Knäoperationen - förklaring.

Jag var hos sjukgymnasten igår och fick en förklaring på bilderna från operationen.
På bilden visas utväxten som oprerats bort. Det som jag har haft i knät kallas mekaniskt fel, det innebär att mina knäproblem har berott på denna utväxt som gjort att jag inte kunnat böja benet. Läkarutlåtandet var följande:
Utväxt i knäskålen har frästs bort. Korsband, ledband och meniska är i påfallande bra skick, vilket innebär att knät är i bra skick. Problemet nu är att musklerna och senorna måste sträckas ut så jag kan räta på benet. Det kändes skönt att veta att knät är intakt trots allt.



Här kommer lite mer vårbilder

En svan från Fallbron i Lakafors samt nersidan av bron.



Vid Rövelbron var det ganska lugnt, en björk som bävrarna börjat att arbeta med.



I dag kommer mer bilder, ska cykla till Pålmarksträsket , Älvbacka, Rövelbron, Storbron
samt E4 banken dvs. hållplatsen i Harrbäcken. Hoppas att det är lite mer fåglar att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0