Dag 2 och 3

Igår vaknade jag upp mitt i natten för att gå på toan, men jag hade otroligt svårt att gå beroende på att mitt ben var ganska svullet. På morron så tog jag en blöt iskall handduk och la den på svullnade, vilket hjälpte hyfsat . Det blev lite bättre sedan jag kom på att inte linda dauerbindan runt hela knät utan bar ovanför knät där den mesta svullnaden var.

I morse när jag vaknade så hade svullnade gått ner rejält och jag har fått bättre rörlighet i knät, men det känns ganska så svagt. Det känns bara so jobbigt att inte kunna pimpla abborre på ett tag, jag kanske inte hinner innan isen är borta.

Jag ska ta stygnen i knät på söndag själv, men jag ska nog försöka att få någon som kommer och hjälper mig, jag vet ju hur klantig jag är, man ska ju bara skära av en tråd av stygnet. Jag skär säkert av båda 2, som vanligt, ungefär som när jag fiskar. Ska gå och se på några videofilmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0