Dag 1 efter operationen.

Igår kändes allt bra men när jag vaknade i natt för att gå på toan hade jag svårt att ta mig dit, på grund av att knät svullnat upp rejält. Jag var i kontakt med sjukgymnasten som sa att jag skulle vara i stillhet och hålla foten i högläge. 21 april ska jag dit och få ett progam för rehabiliteringen av knät.
Jag fick också tid för att lägga om såren, Micke skjutsade mig till vårdcentralen för omläggning av de 3 såren. Det såg bra ut, eftersom jag ska ta stygnen på söndag så fick jag en skalpell och några speciella plåster. Jag ska försöka få någon som hjälper mig, det är lättare att någon annan gör det än jag, man ser bättre om man är lite på sidan ov knät, jag är ju ovenför.
Förresten det var en ny sköterska på Distriktet, ganska så söt faktiskt, hoppas jag ska dit någon mer gång. lol.
Hon lindade knät ganska hårt med 2 dauerbindor för att få ner svullnade, och det kändes ganska bra.
Ringde igår lite för herrarna och det ser ut som om vi har en målvakt på gång till nästa säsong. Ska fortsätta att ringa ikväll om jag inte har för mycket värk.
Jag håller på med att göra en organisation för handbollsektionen, det ser ganska bra ut med många adjungerande grupper som hjälper till ogh blir delaktiga i utvecklingen av "Gula Tråden" som tills vidare är arbetsnamnet på förändringen till vi hittar ett bättre namn.
Jag tänker vidare och hoppas att svullnade ska ge med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0