Mera prover

Har varit idag och tagit mer prover på vårdcentralen. Långtidssockret var bra 3,8, men blodtrycket lite för högt 170/95.
Det som var mest oroande var att jag hade blod och äggvita i urinen plus bakterier. Det togs en odling på bakterierna. Förmodlingen så har jag urinvägsinfektion.  Jag pratade också med medicinavd. på Piteå Lasarett angående min allergiutredning och jag kommer att få ta prover under november månad. Ska snart på handbollsträning men är inte så sugen på det känner mig trött, undrar varför.
Idag har jag fått tapetserat i hallen ock köket, jag tyckte att det blev bra. Ska städa och sätta upp tavlor i morgon samt kanske möblera om i vardagsrummet och sovrummet. Få se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Micke B

med tanke på vad du just berättat om provsvaren så e det inte så konstigt att du e trött,,,,sen kanske kroppen e lite trött efter partajet,,,,,

2008-11-19 @ 15:44:48
Postat av: Anonym

Kroningen????vad e det för nåt nytt

2008-11-19 @ 19:55:00
Postat av: Jennie

kul att du har börjat blogga igen, jag har inte heller så mycket intressant att skriva om men det är ändå kul att få veta vad du pysslar med.

2008-11-20 @ 07:45:29
Postat av: bilkastaren!

Mycket förkylningar just nu och mörkret börjar kanske påverka vår imunförsvar! Varm dryck med honung och gärna ljusterapi som kan ge dig lite extra kraft! Tänd några ljus och mys till en bra film. Kram på dig!

2008-11-20 @ 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0