I´ll be back

Nu är jag tillbaka på min blogg. Var på en jävligt trevlig fest i lördags på folkan. Nostalgifest där Jennie lyckats övertala mig till att vara hippie. Fast det blev ganska bra, jag blev ju delad etta i bästa klädsel, tillsammans med Johan Nilsson.

Vinnarna Johan Nilsson (född 1973)


Kroningen


Har snott bilderna från Jennie hade själv glömt kameran.
Ytterligare några partynissar och partypinglor.

Brillan och Gnoggen


Gunnar Igelkott med morsan Markus Fagervall


Kryckan och Kajsa


Ia och Carola


Det var en mycket trevlig fest, hoppas att det kommer ännu mer folk till våren när uppföljaren kommer.
Dansade jättemycke mest beroende på att jag blev för full och var tvungen att röra på mig hela tiden.
Jag hade gjort 6 cd skivor med musik tyvärr så lyckades någon spilla öl på skivorna så dom började hoppa.
Det var extra kul att Linda, Tomas (trots tidig hemgång), Erika, Carola, Jossan, Stefan och Eva kom dit hoppas att dom också hade kul.
Var som vanligt kvar till sista man (kvinna), fast det tog ganska lång tid att ta sig hem???
Var ganska bra form på söndan förutom att jag hade rejält med dansvärk i vaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0