Vi hade i alla fall tur med vädret.

Åkte iväg i morse med Leif och Britt och fiska till Holsträsket. bra väder men dåligt fiske, jag hade 2 försiktiga napp där fisken hade plattat till Powerbaiten. Leif fick 2 mörtar och tappade en fisk som rätade kroken. Jag lärde mig en sak idag att man inte ska ha med kvinnor som inte fiskar. Britt ville hem hela tiden, det förtar det roliga med att vara ute i naturen och fiska.
Är lite orolig över att jag inte minns vad jag har gjort sedan jag kom hem. Tydligen har jag varit och handlat men sen vet jag inte, men jag har nog pratat med Anders och Erika eller så har jag inte svarat. deras nummer finns på mobilen. Obehagligt att inte minnas men jag får hoppas att jag kommer ihåg. Annars får det vara.
Några dar kvar på detta år som inte har varit någon höjdare för mig, det har hänt mycket i mitt liv, både positivt och negativt. Mitt humör är på topp men fysiskt är det dåligt just nu. Mitt knä känns inte bra hoppas att jag får komma till Ortopeden snart. Är jätteorolig över mitt närminne, håller jag på att få Altzimers?
3 dar kvar till Nyår, inte för att jag bryr mig om Nyårsfirandet, det får vara för min del, som vanligt kommer jag att vara hemma ansam och se på någon film eller spela Command & Conquer på datorn.
Har laddat ner First Decade, Tiberium Sun och Red Alert. Dessa spel spelade jag på 1990-talet och är de enda spel jag spelat på datorn förutom Kungen. Är faktiskt ganska kul. Då har jag ju i alla fall något att göra på Nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0