Trasig dator.

Nu är jag tillbaka igen, har haft problem med min dator. Jag har varit och tagit prover sen sist för min allergi och väntar på svar. Jag har haft urinvägsinfektion och tar min sista tablett idag, skall lämna nytt urinprov på måndag. Jag ska även ta blodtrycket då, Linda gör sin praktik på vårdcentralen då så jag kanske får henne att ta blodtrycket på mig, men det kanske inte är så bra, då får jag säkert jättehögt blodtryck. hihihihi.
Alla övriga prover var bra, har fina värden förutom blodtrycket.
Var faktiskt och fiskade i Nävertjärn, Sjulsmark i lördags. Leif ringde kl.20.00 på fredagkväll och sa att det var fiskepremiär. Leif tappade 2 fiskar en slet av linan och en rätade ut kroken. Själv tappade jag 2 fiskar, men mina grejor höll. Det var häligt att få fiska igen längtar bara tills det är premiär i Holsträsket 27 december. Då kanske jag får någon fisk.Dagens höjdpunkt var när Britt föll från stolryggsäcken och satte sig pladask i flödvattnet. Jag fick mig att gott skratt. Har haft dåligt i halsen söndag och halva måndan men nu börjar det va ganska bra. Laddar ner filmer från dc++. Såg pixars nya film Horton, den började bra men sedan var den ganska så seg. Håller på att göra några fiskeskivor till Totto, fast det är ganska ojämn kvalite på filmerna så jag måste kolla dom själv först. Ska också göra några jaktfilmer till Gnoggen. I morron kommer Arnold och Else-Marie på besök, Arnold ska hjälpoa mig sätta upp klädhyllan. Jag har ju som alla vet tummen mitt i handen. Har även köpt en ny lampa som jag inte har kunnat montera ihop, få se om syrran klarar av det. Ska även byta taklampa i hallen, ska sättas dit en lampa med 3 spotlights.
Annars så mår jag sådär är ju i min december depression.
Ska till Malmberget på lördag med A-pojkar och spela 3 matcher.
Det blev ganska bra när jag fick omtapetserat i hallen och köket. Har även möblerat om i sovrummet.

Ska sätta betyg på de filmer jag ser. Högsta betyg är 5 Kroningar
Horton fick 1 Kroning.
Rambo 4 fick 3 Kroningar
.
Young guns 1 fick 5 Kroningar.
Young guns 2 fick 3 kroningar.

Ice Age 1 & 2 fick både 5 Kroningar.

Ska se Kung Fu Panda ikväll den ska visst vara bra. Nu ska jag gå och se dvd filmer.
Ha det bra
MVH
Kroningen

Kommentarer
Postat av: Jennie

Trodde du hade gett upp bloggandet igen, du har väl mödlerat som jag sa :)

2008-12-10 @ 20:25:44
URL: http://jewi.blogg.se/
Postat av: Jennie

Menar möblerat, nu fick du säkert nåt att skratta åt eller hur?

2008-12-10 @ 20:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0