Snart nytt år

Har sovit dåligt inatt så jag såg ishockey och en film. På förmiddan kom Micke, Olle och Erik så det blev full fart. Åkte ner till Brillans för en kopp the och träffade Gunnar Samuelsson där, en gammal kompis som jag spelat handboll och fotboll med. Gunnar bor i Sundsvall så vi kanske träffas där när vi ska på Sundsvalls Cup. Gunnar är en av dom största bolltalangerna som funnits i Norrbotten. Han spelade allsvensk fotboll i Örgryte, svensk mästare, samt i Sundsvall. Gunnar spelade även 2 landskamper. Han vann även Aftonbladets plusliga i 2 gånger när han spelade i Örgryte. Han är dock samma gamla Gunnar som han alltid varit. Tina och Dylle kom sedan så vi satt och spelade lite tärning.  Har sett lite film innan jag satt mig vid datorn. Ska spela lite Command & Conquer annars blir väl kvällen som vanligt, ensam hemma.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du vet att du alltid är välkommen hit, varför inte komma ochspela lite Wii du skulle få stryk av barnen.

2008-12-30 @ 20:36:35
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0