Sjuk igen.

Vaknade i morse med feber och kände mig allmänt risig, skulle på Vårdcentralen och ta prover men jag fick ringa återbud. Ska dit i morron i stället och ta blodtryck och till Kuratorn på fredag. Hade en lite sväng av allergi i söndags och samma sak i morse det måste vara något med maten som jatg inte tål, hoppat att jag snart får tid i Sunderbyn för allergiutredningen.
När jag är hemma har jag passat på att ladda hem filmer, börjar att ha ganska bra med filmer nu, men jag undviker skräckfilmer som vanligt, tycker att det är för läskigt.
Känner mig ganska bra nu så jag kanske far och ser på handboll i kväll, herrarna Norrfjärden mot Öjebyn.
Har nog fått en hjälptränare i A-pojkar, Johan Lundqvist ringde idag och frågade om han fick hjälpa till, givetvis så är jag tacksam för all hjälp som jag kan få.
Ska sätta mig och se Alvin och gänget.
Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0