Datorproblem

Nu är jag förbannad på min dator. Den låste sig så jag har fått formatera om den helt.
Jag har tappat alla mina lösenord, all musik och filmer som jag skulle bränna på skivor.
Totalt har 35 gig försvunnit plus alla mina program så nu har jag fått börja om med att
ladda ner alla nyttoprogram som jag har haft.
Ska låna några dvd skivor och ladda ner i datorn så jag kan ladda ner från dc++.
Hälsan är väl hyffsad men blodtrycket är fortfarande för högt, ska kolla det i morron.
För en vecka sen så sväller mina vader upp och det kliade massor, ibland blir jag galen och kliar så det blir små sår. Jag vet att jag inte ska klia men ibland står man inte ut. Det hela började med att jag bytte till nya sängkläder, jag har aldrig nånsin före tvättat nya sängkläder men det ska jag göra hädanefter. Efter att det hade kliat i 3 nätter så började jag att fundera om det var sängkläderna det berodde på. Besvären slutade när jag gick upp och duschade, men det är ju inte så kul att måste duscha på natten, jag brukar ju duscha på morron. När jag bytte sängkläder så slutade det att klia.
Känner lite grann fortfarande men det är betydligt bättre. jag fick höra sen att det är något anti - mögel medel som är sprutat på sängkläderna och man måste tvätta dom innan man ska använda dom.
Hädanefter ska alla nyinköpta sängkläder tvättas innan jag använder dom. Det är väl min allergi som gör sig gällande.
På tal om allergi så hade jag en liten svullnad i ansiktet i morse. Hoppas att jag snart får komma till Sunderbyn och kolla vad jag är allergisk mot.
Igår var jag till Malmberget med A-pojkar. Vi vann 2 matcher och förlorade en. Vi vann mot serieledarna Kiruna med 24 - 20. Mycket bra match och en suverän coachning. Skämt åsido så har vi hittills bytt socialt så alla fått spela ungefär lika mycke men i andra halvlek körde vi runt med 8 spelare och 4 fick sitta.  Orsaken till detta var att vi missat ett 10-tal lägen och de som avslutat skjutit på samma ställe hela tiden, man måste ju lära sig tänka handboll.
Vi vann matchen och det betydde mycket för laget att slå serieledarna. Matchen efter fick de som suttit mest i förra matchen börja spela och dom gjorde en mycket bra match.
Lite grann av mitt tankesätt med att leda laget är,att man tänker och lär sig prestera vad man kan och inte gå på 50 - 60%
Grabbarna köpte mitt tankesätt och det kändes bra.

Såg IDOL på fredagkväll och min IDOL KEVIN BORG vann

Kolla på klippet från finalen med vinnarlåten.


Kommentarer
Postat av: jennie

bra att kevin vann

2008-12-14 @ 22:07:50
URL: http://jewi.blogg.se/
Postat av: jennie

bra att kevin vann

2008-12-14 @ 22:08:05
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0