Äntligen vänder det.

Äntligen har dagarna blivit längre. Jag är redan på bättre humör. Annars har jag verit förkyld i snart 2 veckor men nu har det släppt. Ska på genomlysning av ögonbottnarna den 22 januari i Piteå. Bra att få kolla upp ögonen. Det var en bra julafton hos Micke och Jennie, otroligt god mat och mycket trevligt. Fick som vanligt en frukt av Thomas och Erik, denna gång blev det ett päron. Jag har tidigare fått banan och apelsin, undrar vad det blir nästa år, vindruvor kanske. Har varit på fiskepremiär i Djupträsket, Svensbyn, idag tillsammans med Totto. Vi tävlar om vem som får mest fisk. Thomas leder med 2 - 1, men i morron ska jag försöka få revanch i Holsträsket. Få se hur det går. Jag tappade ett pimpelspö som en fisk tyckte att den behövde. Min uppfinning som ska hindra spöt att fara i hålet, fungerade inte så bra så nu har jag suttit och modifierat den så det ska inte kunna hända igen. Men man får väl se det från den ljusa sidan, jag fick ju roa några fiskekompisar som tyckta att det var jättekul och det var det faktiskt. Återkommer med en rapport i morron från andra halvlek av Fiskeutmaningen mellan Totto och mej, Nu har jag hemmaplan så jag får hoppas att det är till fördel för mig. Vi ska pröva att nytt ställe i år så vi får se hur det går, det kan ju inte vara sämre än i fjol.
Snart är det Nyår, ska inte göra något speciellt, ska sitta hemma och se någon film, som vanligt de senaste åren, är inte heller så partysugen, men hör det av sig någon snygg brud så vet man aldrig. hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0