Dagen före operationen.

Åkte med komfortbussen till Sunderbyn sjukhus, för överbattning på Patienthotellet. När jag kom fram så gick jag till receptionen och fick nyckelkortet till rummet. Rummet var faktiskt helt ok. Fick även ee middagsbiljett och började fundera lite. Läste igenom den information som jag fått från Kirurgen, så jag bestämde mig för en sista måltid. Det blev en Wallenbergare med potatis. Faktiskt så smakede det inte som jag hade trott, ganska smaklöst faktiskt, skulle kanske inte ha ätit middagen, men samtidigt så kan man inte ändra på det man gjort.
Var otroligt lugn, när jag gick upp till rummet för att se TV. Såg några humorprogram, bl.a. vänner. Sedan la jag mig på sängen för att se Sverige mot USA. Hann se nersläpp innan jag somnade, när jag vaknade så var matchen över. Det var bara att klä av mig och krypa ner under täcket. Vaknade klockan 5 och passade på att duscha och var extra viktig med navel, som det sas i instruktionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0