Swingfly

Sitter och lyssnar på Swingfly "Me and my drum", låten har fastnat på hjärnan, en bra låt som jag gillar.
Har hört líte grann an Brolles låt, jag tror han går vidare.
Var hos sjukgymnasten igår och fick behandling med ström i mina knän. Kollade också upp hur mycket jag
kan räta ut mina knän och det var inga bra besked, vänster knä hade försämrats med 50 % och
höger knä med 21 %.
Jag har en otroligt hög belastning på mina knän, käkar värktabletter varje kväll så jag kan sova.
Längtar till operation, med lägre vikt blir det mindre belastning på knäna. Vad jag är mest orolig är att jag inte blir bättre när jag gått ner i vikt, fast jag är nog inställd på att det blir knäoperation för att få till mina knäproblem.
Har ansökt om bilstöd eftersom jag beroende av bil för att kunna vara på Summergames samt träna i varmvattenbassängen i Öjebyn. Träningen i varm,vattnet är den enda träning som jag kan göra på grund av mina knän.
Ska försöka träna där 5 gånger i veckan, har faktiskt tränat 3 morgnar kl.06.00 och det har varit riktigt skönt, för mina knän innan jag farit till Summergames.
Livet rullar på med 246 kr per dag i aktivitetsstöd, på så vis blir man snabbt rik. Det kommer att bli tufft de närmaste åren, får se hur man klarar det, fast man har ju blivit något av en levnadskonstnär, men man lever inte något vidare kul liv precis, sedan är man ju inte så attraktiv på äktenskapsmarknaden precis, det har man aldrig ju varit.
På något vis så skulle jag behöva komma iväg från Norrfjärden, tror att ett miljöombyte skulle göra mig gott, men det är nog bara en dröm, fast det är ju för att nån gång kunna förverkliga en dröm, att ha något att se fram emot som driver en framåt.
På söndag har vi möte med Guldklubben, fiskeklubben som jag var med och startade 1992, den var på väg att läggas ner men vi ska göra ett nytt försök att blåsa liv i den och jag har tagit på mig rollen som Ordförande. Känner att det är det enda som jag ska engagera mig i för tillfället.

Kommentarer
Postat av: isra

hej du har bra smak på kläderna och me and my drum var det bästa låter jag har hört

2011-07-29 @ 13:40:33
URL: http://hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0