Smärta

Har så förbannat ont i knä, lår och vadmuskler. Gör ont när jag går, står och ligger. Jag brukar inte klaga men nu är det förjävligt. Jag håller på att bli galen, håller på att bli beroende av smärtstillande tabletter, men jag måste ju få sova. Ska till Arbetsförmedlingen och göra en ny handlingsplan, gillar att vara på Summergames, ska försöka att få vara där till september i alla fall, behöver den sociala bite att träffa nya människor som jag inte känt sen tidigare.
Har varit på Sjukgymnastiken idag och pratat om att söka bilstöd, vet inte hur länge Fiaten håller, den gillar inte kylan, vem gör det egentligen. Sjukgymnasten testade samtidigt om mina knän blivit bättre. Hon testade antalet grader mellan lår och vadben. Jag hade 15 grader på vänster och 23 graders böjning på höger. Det är en försämring med 50 % på vänster och 21% på höger ben. Normalt är 0 graders böjning.
Fortsätter det här blir jag snart sittande i rullstol. brukar inte vara så här negativ, men jag har en dålig dag.
Missade varmvattenbassäng idag p.g.a. kylan.
Vi hade möte med Guldklubben i söndags och vi kommer att fortsätta med klubben men vi återgår till den ursprungliga idén och lägger ner tävlingssektionen.
Hade tänkt åke till premiären på Lilla Brännträsk men det går inte för mina knän. Har för närvarande ointe tänkt återuppta min tränarkarriär, det går inte p.g.a. mina dåliga knän. annars har jag många idéer om hur jag ska förbättra träningen och utveckla spelarna ännu mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0