Magsjuka

har varit lite inaktiv ett tag. Jag har haft magsjuka i 5 dar. Fy fan, allt jag har stoppat i munnen, vatten eller mat har runnit rakt igenom. jag har även haft hög feber 40,1 i 2 dygn, man har fått veta att man lever. Världens bästa bantningsmetod men 5 dagar räcker gott och väl.
Jag var och kollade mina ögon på ögonmottagningen. På mitt högra öga har jag har en grumling på synnerven, som inte går att åtgärda, så jag får leva med den.
Jag har ju haft den i många år men man är ju en idiot som inte kollar det direkt, men det får jag ju leva med. Är man mesig och svamlig så är man.
Jag kommer ju att få operera mitt knä med artroskopi men det är 9 - 13 veckors väntetid, men den som väntar på något gott väntar inte för länge.


Jag har fått en ny musikfavorit från TV4 programmet Made In sweden.
Three Floors Down "Kim Fransson"

Kommentarer
Postat av: Micke B

sorry,det var nog jag som gav dig magsjukan,,,,jag blev magsjuk samma dag som vi träffades häromsistens på brillans

2009-02-10 @ 11:50:08
Postat av: Mats

Det är inte säkert Erica hade också magsjuka och de flesta som varit på Brillans har haft magsjuka. Det är i alla fall en bra bantningsmetod

2009-02-11 @ 09:35:58
Postat av: Anonym

2009-02-11 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0