Högt blodtryck

Jag var och tog blodtrycket igår inför min knäoperation, tyvärr har jag för högt blodtryck för att få operera, så jag kommer att få en starkare medicin. Kändes som ett litet bakslag eftersom jag är så inställd på att operera mitt knä.
Vinst i tisdags med A-pojkar mot Öjebyn med 28 - 23. En mycket skön vinst eftersom det är mycket prestige i dessa matcher. Nu har vi chans att komma 2:a i serien. Hade vi inte förlorat 5 av dom 6 första matcherna så hade vi vunnit serien, men så är det. Vi siktar nu in oss på Lilla VM i Malmberget nästa helg 6 - 8 mars. Vi ska åka med Strömnäs A-flickor, vilket är ganska kul, för att deras tränare är Susanne Pettersson som jag har varit tränare för. Jag minns speciellt när hon spelade Lilla VM, för vi satt och käkade frukost, när vi fick höra på radion att Olof Palme var skjuten.
På söndag ska jag åka ner med laget till Robertsfors och kolla på div.1 match mellan Sikeå och Lindesskolan. sedan ska vi kolla på Norrfjärdens herrar i div.3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0