Bowling inte för mig.

Var och spelade bowling i onsdags, redan första kastet vek sig benet utåt, så jag kastade klotet i rännan till höger. Av 6 kast hamnade 5 i samma ränna. jag låtsades som om det var fel på klotet, vill som vanligt inte visa att jag har ont. Jag kämpade igenom 2 serier innan jag kom på att jag bara tar ett steg innan jag kastar klotet. Då gick det mycket bättre, 3 spärrar och en strike på 4 rutor. Jag ska inte spela bowling innan jag har opererat knät tror jag hihihi.
Förra gången jag spelade bowling var 2 ½ år sen och då gjorde jag också illa mig i knät men kunde i alla fall slå hyffsat. Då gjorde det bara ont men i onsdags var jag rädd att mitt knä skulle vika sig helt, så jag skulle ramla ordentligt. Jag har ju blivit bra på att ramla de senaste ! året men då har det varit från cykeln.
Börjar att längta till aii börja pimpla abborre, när solen värmer och man bara njuter av våren, sätter fart på endorfinerna.
Ska även sätta ut mina gäddspön och se om jag kan få någon stor gädda, hellst över 10 kilo, om jag inte får det så ska jag ta 10 klubbaren i sommar, känner på mig att det är mitt gäddår i år, passa ER Totto och Karin.
Börjar vara less på allt snöande, hoppas att det snart kommer en rejäl blida så snön börjar försvinna.
Börjar att längta till Lilla VM, det är ju 9 år sen sist jag var där, fast å andra sidan så var det då jag fick mitt eftertraktade guld.
Denna gång har vi en stor press på oss eftersom Norrfjärdens IF är titelförvarare sedan ifjol. Vi har vunnit mot alla lag och vi är i ganska bra form, men det gäller att vara bäst när det gäller. Skulle vara kul om vi vann men bara att få vara på Lilla VM är så jävligt kul. Fast det är ganska svårt att hålla på något flicklag eftersom det kan bli så att Lillpite och Strömnäs möts i final. Men jag kommer nog att hålla på Lillpite, jag tränade ju halva delen av laget i fjol.
Jag kommer att ta med mig min madrass iställer för att sova på luftmadrass, dom har ju en förmåga att läka.
Vi åker på fredag morron 6 mars, det enda problemet är att det är så lång tid innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0