Äntligen frisk ??????

Nu är magsjukan över - äntligen. Ska faktiskt gå ner på Brillans senare idag trots 25 minusgrader, men jag har ju beställt en Kron till festen på lördag. Jag har inte varit så sugen tidigare men nu är jag laddad, hoppas bara att det inte tar så lång tid hem som sist, 45 minuter från Folkan är i mesta laget, tur man har nedförsbacke. A-pojkarna förlorade mot Öjebyn igår med 30 - 23 trots ledning med 16 - 13 i halvtid, där ser man vad coachen betyder, sist vann vi med 29 - 16, hihihi.
Få se om det blir förfest på lördag, jag vet inte om jag pallar då, blir åt h-vete för full, har svårt att bromsa när jag har kul. Ska och klippa mig hos syrran på fredag, måste ju va fin till festen, fast det är nog ingen skillnad ser ju förjävlig ut i alla fall hihihi. Jag kommer att ha svarta jeans och min gul/svarta puma t-shirt, eller svarta tanten tröjan som Olle och Erik säger. Tyvärr har inte den tröja som jag velat ha varit ute på Tradera, men förhoppningsvis så är den det innan nästa fest, då blir jag garanterat häftigast på festen.
Markel Jonsson ringde mig igår och sa att det kommer att bli ett liten handbollträff med spelare födda 1970 - 72/73 den 9 maj i Öjebyn, klart man ska dit hoppas att de flesta kommer det skulle var jättekul att träffas. Hoppas att Totto, Pekka och Micke kan komma.
Håller på att tvätta just nu inte min favoritsysselsättning precis. Ska även hålla på och städa senare på eftermiddan.
Har haft en liten allergireaktion i natt igen 4 gången på 3 månader, fast det har inte varit i närheten av som det var när jag fick åka in på akuten. Jag väntar ju på allergiutredningen, har ju varit och tagit prover och ska sen till Sunderbyn för koll. Jag måste kanske ringa och höra om dom glömt bort mig.
När jag har varit sjuk har jag spelat in låtar dvs. låtar som är på topplisterna nu så här uppdaterad har jag inte varit på länge, inte sedan jag var Dj. på 80-talet. Det är inte bara nackdel att vara sjuk.

Måste bara säga att jag mår oförskämt bra just nu måste vara vårsolen?????


Kommentarer
Postat av: Micke B

du får göra som en som jag känner,han ritar små streck på flaskan med klockslag på sen följer han detta till punkt och pricka,han säger även att han inte dricker bjudsprit,,,,,,men det tror jag nog att du kommer att göra på festen,tyvärr så e ju inte vi där å kan bjuda dig på jennys gaygroggar med Rosévin,kanske nästa gång

2009-02-12 @ 11:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0